nedelja, 17. november 2013

Giselle IV (Zaspana roka seže, dišiva po drevesni smoli)

Nov dan je, Sofija, in tema je preč.
Umijva si noge, da bova dišali,
naoljiva stopala, da bodo čutna kot jantar in led,
in koža bo mehka kot pravkar stepena smetana.
Sofija, hvala ti, samo tebe imam,
in Rahmaninov me greje v hladnih nočeh,
pravljice me božajo, ko spim,
da le ni strahov iz omare in temnih senc, ki vijejo roke.
Ti ne veš, kako težko mi je zaspati, ko me v sanjah obiskujejo mrtvi ljudje.
Si opazila, da se gospodu Eliotu redčijo lasje?
V jutranji halji in kravati je prav hecen.
Obljubil mi je, da mi bo kupil bonbone,
upam, da tiste čokoladne z limonino kremo na sredini, tisti so dobri.
Veš, Sofija, morava poiskati bonboniero na podstrešju stare hiše,
kjer je slaščičarna in prodajalna bonbonov.
Zakaj, Giselle, tista bonboniera je zaprašena in prazna.
Ni, Sofija, verjemi, ni prazna, v njej biva mala bela vila Mucinda.
Skrbi me zanjo, ni me obiskala že nekaj noči,
vedno je pustila zame bonbon na blazini in sedaj je že nekaj časa ni,
skrbi me, Sofija, skrbi.
Sanje so bile rožne takrat, ko se mi je bonbon stopil v ustih,
a postajajo sive in mračne, tudi gospod Eliot pravi tako.
Njemu so všeč marcipanove kocke s češnjevim likerjem,
ko oživi usta ena sama samcata kocka, je decembrska noč mehka in krotka,
in še enkrat zavije okrog hiše, sladkim sanjam sledi in mirno zaspi.
Spati, zakaj, je to želja ali potreba, večno lovišče, ki ne ujamem ga, dokler se ne stegnem.
Ne še, Ljubezen, ni še čas za ta stegna, to kožo, te roke, ki plujejo globoko v venah,
drhti moje čelo, drhti spolovilo, prenašam ozvezdja, se krči perilo,
iščem čas, spomin, kradem kot najhujši tat,
ljubim, kot da je danes poslednji dan, kot da bom utonila v lastnih sokovih,
sočna, rumena kakor limona, kisla in sladka obenem,
ljubim te, je to le odvržen stavek na poljski poti?
Ne, Ljubezen, to je pesem v šelestečih laskih,
v mednožju, ki se ob tvojem dotiku razbohoti, ko ustnice dotaknejo vesolje sredice,
se staplja maslo, cedi se, stiska, te vase požira in te s črnimi nogavicami odstira,
da so dnevi sončni in megla pomaha v pozdrav.
In zopet noč je tu in škatla bonbonov, ki jih Giselle ni pojedla.
Vzemi, Ljubezen, ne čakaj, čas je vse, kar imava.







Ni komentarjev:

Objavite komentar