sobota, 16. november 2013

Giselle III (Na pol poti kot sneg skozi zimo)

Preberi mi pravljico, Sofija, o Pekarni Mišmaš, zaprosi Giselle za zaveso.
Pridi v posteljo, potem pa greva med žemlje in med,
prosile bova peka, naj nama napeče svežega kruha,
da si pri zajtrku segrejeva roke in odtajava led.
Giselle pod rumeno odejo, pri nogah Rahmaninov in zopet zvedav pogled.
Zakaj gospod Eliot ne mara aprila?
Zapisal je na prt pri kosilu April je najbolj krut mesec, Sofija, povej.
Joj, Giselle, ne vem, mogoče zaradi partije šaha, ki jo je takrat izgubil,
mogoče zaradi Alberta, ki je bil neko nedeljo doma,
ne sprašuj, Giselle, moji živci so čisto zanič nocoj.
Kaj pa Pekarna Mišmaš, so tvoji živci zanič tudi zanjo?
Vsaj pri meni ostani, Sofija, četudi ne govoriš z menoj,
samo še malo me je strah teme, samo še na pol.
Ti razvajenka Gisellle, tudi jaz sem že na pol poti,
prišla sem do svobode, in nazaj se mi ne mudi, nič več mi nazaj iti ni,
majala se je postelja, a vso noč sem ležala sama,
tema je stokala in utrujena zaspala,
se bolečini smejim, preponosna, da bi se predala.
In s teboj se srečam, Ljubezen, na pol poti,
in moje telo pod tvojim jezikom drsi,
trgava vajeti z obeh strani,
ko usta pišejo pesem na tvoje meso, ki jo srkaš iz mene ostro.
Še vedno si tu, Giselle, in gledaš z mojimi očmi,
in ne čakam, da se kaj spremeni,
nič se samo ne spremeni, Giselle,
bolečina se vedno dotakne, da zazebe.







Ni komentarjev:

Objavite komentar